Napi száz hívást fogad a Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány

A fotó illusztráció: pixabay.com

Naponta több mint száz, évente csaknem negyvenezer bajba jutott fiatal hívja a Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítványt.

Homolka Balázs, az alapítvány önkéntese kiemelte, hogy a krízishelyzetbe került gyermekeken leginkább azzal lehet segíteni, ha beszélhetnek egy felnőttel, aki éjjel-nappal elérhető, megértő, türelmes és nyitott bármilyen témára.

A tinédzserek különböző témákkal keresik fel a Kék Vonal munkatársait, a kamaszkori szerelmi válságtól az online zaklatási ügyekig sok mindennel találkoznak.

Az alapítványnak nem az a feladata, hogy megoldjon egy problémát, hanem az, hogy találjon egy olyan felnőttet vagy szervezetet, akitől, illetve amelytől közvetlenül tud segítséget kérni a bántalmazott gyermek.